24 Tim!

Hej!
TobbeThePumper här, Va gör alla pumpare idag?
Själv har jag varit och pumpad färg på hela stallet! Rött och fint blev det, bäst på att pumpa som vanligt! Det blev jävligt drygt efter ett tag men sen tittade jag på pumpen och tänkte: Jag får snart den röda missilen, det är min lön, då kommer jag må bra! Men nu ska jag pumpa mig runt spåret nåt varv! Sen blir det att fara på ett fett uppumpat hockeymöte, dryyyygt! Kanske lite mys med  MissPumpkington också!

Bilder kommer när jag tagit dom!
Bloggen är 24 timmar gammal nu förresten!

Hej Å Hå! Pumpa På!
Kiiz!

Kommentarer
Postat av: =)

hej alla glada ! :) hoppas alla mår bra de gör vi här borta, sitter och pumpar , hej å hå - pumpa på ! kyss på er . hejdå

2009-08-31 @ 15:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0