Godmorgon alla pumpers!

Nu sitter jag har (OlleIsPumped) och har vaknat just! Jävligt skönt att ta en Pumparhelg från skolan! Idag har jag inte så mycket ett berätta eftersom jag nyss vaknade och är helt slut... Vart ju å pumpa Hårt igår kväll men Sandra, Pumergurra, ErikThePumptarded, Nisse, viktor och emil! vi var och pumpade runt på byn hela kvällen! jaja, inte nå mer att berätta för tillfället..

Jo förresten, rekomenderar starkt pumpen som TobbeThePumper har klickat hem, har haft en själv i drygt 2 veckor och de är fortfarande min favorit! :D

Hej å hå, Pumpa på!;)



Jag under PenisPumpers Bikesession!! Fett pumpat session i Piteå!

//OlleIsPumped!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0