Skola imorn...

Fan vad tråkigt! man lär ju få pumpa hela jävla morgonen imorn för att hinna med bussen till piteå.. Ikväll vart de å pumpa (gå) runt omkring i Älvsbyn helt själv, behövde rensa skallen lite.. tror att jag har tappat bort min röda missil förrsten!! tänkte sätta och pumpa för ett tag sen, å då var den bara borta!!:O gråter nästan när jag tänker på de!! MIN RÖDA MISSIL!!

jaja, jag har ju bara typ 40 pumpar till så jag får väl använda nån av dom:) men missilen kommer alltid ha en spec plats i mitt hjärta (Min dase alltså).

Jaja, nu ska jag pumpa natten lång, Hej å hå, pumpa på! Kisz!;)

//OlleIsPumped!

Kommentarer
Postat av: E*

HAHAHAHHAHAHAHAH!!!!



www.eeemelienlisson.blogg.se

2009-08-24 @ 20:52:19
URL: http://eeemelienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0