PumparTråkigt.....

Tjena Pumpers med pampers!

Nu sitter jag, TobbeThePumper och pumpar på. Har legat i soffan och pumpat till The Green Mile. Har även pumpat lite till TheShitFace och TheShitFaceLovers snuskiga hångel! Blev väldigt läskad när dom låg och snuskade sig. Ni vet säkert alla att det finns en väldigt uppumpad lycklig person här i världen som heter MissPumpkington! Hon har mig som pojkvän! Men nu ska jag komma till det jag hade tänkt säga från början! Hon hade tänkt komma och äta hårt pumpade kräftor med mig och min hårt pumpade släkt. Men då säger hennes PumparMama att dom ska till Freddeliciouss i Vidsel och grilla! Så jävla LAME! Jag ville ju pumpa det jag är värd för ikväll, men icket.

Ajja, nu ska jag nog lägga mig och sova, naturligtvis pumpa som fan först så jag somnar med stolthet! Får se om det blir att beställa en ny pump imorgon, en röd pump av märket WiiniiPumpers! Ni vet, den jag köpte förra veckan är rätt så pumpad! Det speciella med denna är att Mr.Macidonk inte känns lika fejkad, han blir som en gurka körd i ungnen på 227 grader i 13 minuter & 27sekunder, sen doppad i choklad (87%cocain), avtorkad med en trasa använd till att torka bort fastbränd välling från min mosters tuttevårta och därefter gniden mot ett element från 1939 då NaziTyskland invaderade Polen!

Men nu är det Pumpa-Sova-Sova-Sova-Pumpa-Sova-Sova!

Här har ni då en bild på den röda missilen!

Vacker va?

Hej Å Hå! Pumpa På!
Kiiz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0