Fakin Supah...

... är dagens visdomsord till er pumpare!
Idag har jag då haft kul tills jag fick tråkigt! Var hos Jobbbie och pumpade MacRay! Tyvärr hade vi ingen 240 idag så fick nöja osss med peaugoten! Men den pumpade på som en helt vanlig personbil ska pumpa. Aja.. sen var jag tvungen hem å äta innan träningen ;o TRÅKIGT! Alla var ju så trevliga där, speciellt Elina för hon vann jag mot i MacRay ;D

Men nu sitter jag och diggar Don't stop beliving by Journey :D  Sjukt härligt låt! (Y)
Men hade gött alla Pumperälskare! Alla som älskar penispumpers säger:
Hej hå pumpa på, vi vill se ku*en stå!

Har ingen bild idag, sorry!
Piiz!

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag lät dig vinna ju ;> haha!

2009-10-06 @ 23:17:14
URL: http://elinnnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0