That's Life..

That's Liiiiiiife! Hej allihopa! Pumpat gott inatt? Själv har jag pumpat nonstop, härligt att vakna uppumpad! Vi har prao 2 veckor framöver så jag måste kliva upp kl 6 veckan som kommer.. men där säger ju rubriken det mesta.
Aja, igår hade vi en jääätte trevlig kväll hos Jobi där vi pumpade rejält. Vi prövade kläder, jag tog hem vinsten i modevisningen med ett par sprillans nya jeans-tights, ett grönt linne, svart kofta och en orange sjal. Satt som en smäck över mina tuttevårtor!

Vad händer idag? Själv ska jag nog bäställa lite kläder om Elina har nå pengar så hon också kan beställa. Blir väl lite Ed Hardy, Dickies och kanske någe mer ;D


Stort grattis till Gustav Öberg som blir dagens pumper 11/10-2009 med hjälp av sin fina motivation: Jag älskar eran blogg  och läser den flera gånger per dag! PussPåRumpan!
Tack Gustav för detta, hoppas du fortsätter hela livet ut!

Men nu ska jag gå med min hund som faktiskt har slutat pumpa sen han blev kastrerad! Men ni som vill kan alltid få addda mig på msn! [email protected] -   Lite töntigt namn men det var faktiskt 2 veckor sen jag gjorde den!

HejdåKomHitSåSkaDuFå...!
Piiz!

/Tobbeliciouss ;>

Kommentarer
Postat av: Jojje

haha fyfan gurre så gammal bild

2009-10-14 @ 11:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0