Varför...

...är det inte en enda tjej som säger: Jag vill se din penis/snopp/kuk/dase/skinnflöjt? Eller gör ni det? Är det bara det att jag är så fruktansvärt ful så ni tänker: "Hans penis/snopp/kuk/dase/skinnflöjt är garanterat lika ful, och liten!"
Jag skulle vilja höra en tjej sägaa det till mig, live, mitt i Lule, på Ban Thai. NU VET NII!

Påtal om luleå, var där idag med mamma(pengar) och köpte mig 2 par fina tröjor på H&M, kommer bilder på dom senare.

Men i alla fulla fall så sitter jag nu här och är dyster för jag har inga kompisar. Så jävla tråkigt! säkert tråkigt att läsa om det så jag ska inte skriva om det.

Men om du vill vara kompis med mig, gör såhär: Kommentera detta inlägg med texten "älskad till tusen"
Om du är först eller har ett fint namn (jag avgör) vinner du en hel dag/vecka med mig(beroende på utseende).

Har har vi lite bilder. Skriv gärna en kommentar om vem DU tycker är snyggast. det skulle värma!

Dagens pumper 26/10-2009 här på sista bilden. Kan ni gissa vem det är?

HadeBraSynsNånDag!
Piiz!

Kommentarer
Postat av: johanna

vad gullig du var på bilderna tobbe!

2009-10-26 @ 22:16:36
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/
Postat av: johanna

i alla fall sista ;D

2009-10-26 @ 22:16:56
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/
Postat av: en i klassen

fin på första bilden=)

2009-10-28 @ 02:21:53
Postat av: azra

jag tycker nog att han högst upp är finast :)

2009-11-29 @ 12:10:04
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0